ARMYRUN

ARMYRUN

Není úplně obvyklé, aby měly extrémní běžecké závody svou vlastní a navíc tak výraznou vizuální identitu. V případě podniku Armyrun je jejím klíčovým prvkem konstruované písmo Prostor, které vytvořil Jan a které bylo obohaceno o stencilový řez. Slovo „army“ pak symbolizují maskáčové vzory tvořené siluetami běžců. „Grafický design umí být extrémně nudný, otravný a nefunkční, ale také extrémně jiný, funkční, estetický a efektivní. V případě ARMYRUNU se nám, myslíme, podařilo z jednoho z podniků extrémních překážkových běhů u nás udělat závody, které díky svému jednotnému vizuálnímu stylu dokáží konkurovat, a v mnoha ohledech i překonat, největší a dosud nejoblíbenější nadnárodní seriál extrémních překážkových běhů, alespoň podle mínění pořadatelů a samotných závodníků. Z toho máme extrémní radost.“

Date

1.1.2017

Klient

Extrémní sporty z.s.

Projekt

Vizuální identita a Custom font