LUXOR

Knihkupectví Luxor

Nová vizuální identita je postavena na titulkovém písmu Luxor, které pro knihkupectví na míru navrhla česká písmolijna Superior Type. Písmo Luxor se vyznačuje klasickými monumentálními proporcemi prvních latinkových písem a společně s moderním přístupem v jeho kresbě, tak tvoří stabilní komunikační prvek nového vizuálního stylu. Podstatným grafickým motivem pro novou vizuální identitu knihkupectví Luxor nám bylo mramorování. Jde o techniku, kterou do Evropy v 17. století přivezli cestovatelé ze středního Východu a která se stala oblíbenou zejména v kontextu tvorby knižních vazeb, obálek a předsádek. Použili jsme tento klasický knižní prvek a zasadili ho do současného kontextu jako součást nového vizuálního stylu knihkupectví. Každá prodejna bude mít své exklusivní mramorování. Nový logotyp LUXOR je nyní i díky novému zkrácenému znění výrazný a jednoduše rozeznatelný od značek ostatních českých knihkupectví. Vizuální identita je propojením současné hravé vizuální komunikace s nadčasovými grafickými prvky, které přímo souvisí s knižní kulturou.

Date

1.6.2017

Klient

EUROMEDIA GROUP, a. s.

Projekt

Vizuální identita a Custom font